Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Η Ιωάννα η σημερινή φωτογραφία με τον Τόμας στο Facebook και η αντίδραση του κόσμου


By on 7:32 μ.μ.


Μερικές φορές η αγάπη του κόσμου, ανθρώπων που μπορεί να μη σε γνωρίζουν, αλλά σε συμπονούν και σε σκέφτονται είναι πολύ πιο σημαντική ακόμη και απο τους οικείους σου.

Η Ιωάννα ζεί τον δικό της βουβό Γολγοθά. Ωστόσο πριν μερικές ώρες ανέβασε στο προσωπικό προφίλ της στο Facebook αυτή τη φωτογραφία. Δε θα πώ ούτε θα γράψω κάτι άλλο. Διαβάστε τα σχόλια των φίλων της και θα καταλάβετε πολλά!Τα άφησα τα σχόλια όλων. Όπως είναι. Χωρίς διορθώσεις. Διαβάστε με προσοχή. Καλή δύναμη Ιωάννα.



«Αχ κοριτσακι μου ποσο πολυ ποσο ομως σε καταλαβαινω και σε νιωθω ο χρονος δε ξερω αν ειναι γιατρος απλα νομιζω οτι συνηθιζουμε τη μοναξια »

«Αστέρια μου όμορφα»
«Κουράγιο και υπομονή»
«Ιωάννα μου απλά respect. Δεν έχω κάτι άλλο να πώ. Πολλά φιλιά και την αγάπη μου

Κουράγιο. Κουράγιο Ιωάννα»
«Ο Τόμας είναι το παιδί; Κουράγιο Ιωάννα. Με συγχωρείς δε το ήξερα. Τα συλλυπητήρια μου. Δε βλέπω ΤΒ δε το ήξερα αλλά στεναχωρήθηκα πολύ που έφυγε έτσι άδικα
Κουκλίτσα μου κράτα τις καλύτερες στιγμές σας και ο Τόμας θα είναι πάντα μέσα σου».

«Κουράγιο και υπομονή κορίτσι μου. Ο χρόνος είναι γιατρός αν και ποτε δε θα βγεί απο μέσα σου»

«Καλο κουράγιο «μικρέ»άγγελε ο θεός να σου δώσει δύναμη να αντέξεις αυτόν τον άδικο πόνο…Θα σ δίνω δύναμη με την σκέψη μ»

«Ο Θεός παίρνει και τους νέους δυστυχώς. Δεν κάνει διακρίσεις. Θέλει και νέους Αγγέλους δίπλα του. έτσι πήρε και τον αγαπητό Τόμας που θια τον έχει στα δεξιά του. Να ξέρεις ότι απο εκεί που θα είναι θα σε προσέχει και θα σε φυλάει όπου κι αν βρίσκεσαι. Θερμά λυπάμαι».
«Ξέρω ότι κανεις μασ δεν μπορεί να καταλάβει τον πόνο π εχεις μέσα σου..Είναι πολυ δύσκολο..είναι λογικό να στεναχωριέσαι για τον θάνατο του Τομας! ήταν πολυ νέος και είχε την ζωή μπροστά του αλλά ο θεός επέλεξε να τον πάρει κοντά του!να ξέρεις πάντως ότι θα σε βλέπει απο εκεί ψηλά και θα σε προσέχει..και ουτε ο θάνατος μπορεί να σας χωρίσει!πάντα βαθιά μέσα σ θα υπάρχει η αγάπη σας!καλό κουράγιο…!είναι θλιβερο αυτό π συνέβει και να θυμασαι τα πάντα για όσα ζήσατε μαζί..!:(»
«kalo kouragio, den mpwrw na fantastw pws niwtheis…… egw eimai poly xalia apo th stigmh pou to emayha poso mallon esy!!!! pragmatika den kserw ti na pw afou den yparxoun logia parhgora gia afth thn katastash…..»

«ΠΑΝΤΑ….ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ……ΠΑΝΤΑ…. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ…ΑΥΤΗ Η ΑΓΑΠΗ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ…..ΥΠΟΜΟΝΗ……(ΟΜΩΣ Η ΖΩΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)..»

«Den uparxoun logia loipame»

«κουράγιο στην οικογένεια και στους φίλους του»

«ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΙ ΤΟ ΔΑΚΡΥ ΜΕΣ’ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ».

«Ιωάννα έλα σπίτι μου…σε περιμένω να χαλαρώσεις»

«Ιωάννα μπορεί να μην σε γνωρίζω αλλά ήθελα να σου γράψω αυτά τα λίγα λόγια… Λόγια γεμάτα συναισθήματα… ξέρω τι περνάς… μπορώ να το καταλάβω σε ένα βαθμό… πριν από 2 χρόνια έχασα ένα αγαπημένο μου πρόσωπο και ο πόνος ακόμα είναι δυνατός.. αλλά ο χρόνος …»
«to pio omorfo e3wfulo pou exw dei..!!»

«Θέλω να σου πω όταν έχεις διάθεση στείλε μου…..»
«Μόνο όταν ξεχάσουμε κάποιον σταματάει να ζει…Κουράγιο…»

«Τέτοιες στιγμές τα λόγια φαντάζουν πολύ μικρά κ αδύναμα, είναι όμως το μόνο που μπορεί να κάνει όλος αυτός ο κόσμος που νοιώθει τον άδικο χαμό ενός τόσο νέου ανθρώπου κ ίσως κ η μονή στήριξη από μέρους του!να σου ευχηθώ κ γω με την σειρά μου κάλο κουράγιο εκφράζοντας την συμπαράσταση μου με αυτό τον μηδαμινό τρόπο και να παρακαλέσω ο Θεός να σου δίνει δύναμη να αντέχεις αυτόν τον αβάστακτο πόνο!»
Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ ΕΔΩ για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου!

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου